Svar på frågor!=)

Frågorna kom från samma person, eller från samma ip-adress rättare sagt, men jag svarar så gärna ändå.
Förlåt om den ena frågan kom lite sent, men den andra frågan kom in idag!
Det är bara att kommentera så svarar jag så fort jag kan. Det alla måste tänka på att jag inte svarar på vissa dumma kommentarer, och att jag själv väljer om de skall få publiceras eller inte!

Clara om MFF-TFF!!:
Hej! Har bara en fråga, vem av både tjejer och killar har bäst klädstil i din årskurs, alltså i nian då? :P
Och vem tycker du ser bäst ut? Blir jätte glad för svar!

Svar: Oj! Det var en väldigt svår fråga. Jag kan inte svara vem av killarna som klär sig bäst, men jag tycker att alla personer i min årskurs har olika sorters klädstil, vilket jag tycker är väldigt bra.
Många av dem är modemedvetna! Jag kan inte nämna några namn eftersom det känns lite dumt att göra det.
Jag tycker i alla fall att min kompis Maja har väldigt coola kläder och hon klär sig mycket snyggt. Sedan finns det flera andra personer som klär sig bra, exempel den jag gillar;) haha!

Anonym om Plugg, plugg och Spotify;):
Var har du sökt till gymnasium?

Svar: Jag har sökt in till gymnasium i Malmö. Vilka nämner jag inte än, eftersom jag är lite osäker på mina val.
Det blir man tycker jag, eller jag blir det i alla fall! Några av mina kompisar vet vad jag sökt, men jag meddelar er andra så fort jag vill! Hoppas det var ett bra svar! Tack för dina frågor!:)


Kommentarer
Postat av: Maja

åh tack så mycket David, vad glad jag blir! detsamma:D

2011-04-05 @ 14:17:25
URL: http://msomimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0