Plugg, plugg och Spotify;)

Taylor_swift_large

Hej alla! Får uppdatera lite snabbt, eftersom jag hade tänkt att uppdatera i skolan under rasten, men den idén krossades. Haha! Just nu sitter jag och försöker plugga i sängen. Måste verkligen redovisa svenskan denna veckan, och helst imorgon, så det blir att jobba med det just nu! Lyssnar på Spotify samtidigt såklart, så hoppas att det hjälper en på vägen! Det brukar det göra i alla fall.
Senare blir det väl att ta nått att äta! Måste också säga att jag väntar på ett mail från en person, men jag säger inte vem! Det är hemligt än så länge men det är till praon som vi skall ha om några veckor i skolan i alla fall!
Skriver mer senare!:) Ha det bra så länge! Hoppas ni haft en bra dag i skolan, eller vart ni nu varit!!=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du sökt till gymnasium?

2011-04-04 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0