MFF-TFF!!

Det var match idag i Malmö! TFF – MFF! MFF tog hem matchen med 4-2! De hade filmat mycket i Trelleborg, även i Malmö så att man såg det på tv:n, på nyheterna, inför matchen. Alla trelleborgare var helt övertygade om att de skulle vinna, men Malmö tog hem det!
Vad tyckte ni om det då? Vem hejade ni på egentligen?:) Bryr mig inte om fotboll faktiskt, men hejade på båda bara för att jag inte kunde välja ett lag. Haha! Lika bra att göra det tyckte jag!
Någon som var i Malmö och såg det?!! Måste bara säga att Nathalie är ett sant MFF-fan så ni vet! ;)
Hoppas jag fick nämna det! Så säg nu inte någonting dumt om det laget...



Kommentarer
Postat av: Clara

Hej! Har bara en fråga, vem av både tjejer och killar har bäst klädstil i din årskurs, alltså i nian då? :P Och vem tycker du ser bäst ut?

Blir jätte glad för svar!

2011-04-03 @ 20:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0