Linnéa goes glidare? - David svarar på kommentar!

Linnéa om Finns det någonting annat som heter plugga?;):
Ni borde ha extremt mycket läxor för vi har nästan inga prov, har inte haft nåt prov alls faktiskt och kommer inte ha nåt på ett tag vad jag vet. Bara uppgifter som vi har på lektionen. Eller jag har bas läxor men det gör jag gärna ;)

SV: Haha! Sådan tur ni har, eller kanske inte. Det menas väl bara med att vi i vår klass eller rättare sagt på vår skola är bättre än din Linnéa??! Jag tror nämligen det! Men era läxor kommer så småningom tror jag. Hoppas det i alla fall, annars är det ju lite fuskigt.
Läser du fortfarande tyska eller? ;p Och klart du gör basläxorna, för det gillar du ju som du sa! :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, vår linje är jätte bra, har många roliga ämnen men ingen tyska, kommer såklart ha nationella prov i slutet av terminenn så dom ser att vi lärt oss nånting;) bara svenska, engelska, matte, naturkunskap och såklart massa olika ämnen inom musik :)

2011-09-28 @ 11:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0