Finns det någonting annat som heter plugga?;)

Tumblr_lr6bglvlwt1r2ln80o1_500_large

Hej alla! Försöker skriva här så mycket som det går, som ni säkert märker. Gick och lade mig riktigt tidigt igår, då jag var supertrött. Jag skojar inte!
Har ätit frukost och nu sitter jag här och väntar på bättre tider? Haha! Nä, jag bara tar det lugnt. Tror att jag måste skriva lite sen, för jag har prov på torsdag… Och då har jag även en uppsats som skall vara inlämnad i svenska! Får se hur det går med det. Har också ett manus att läsa och försöka kunna utantill, så mycket som det går i alla fall, samtidigt som jag har ett annat manus med sånger till en annan föreställning. Busy life eller?! Ni får ha det så bra i alla fall! Skriver mer senare:) Puss o Kram på er alla!  


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ni borde ha extremt mycket läxor för vi har nästan inga prov, har inte haft nåt prov alls faktiskt och kommer inte ha nåt på ett tag vad jag vet. Bara uppgifter som vi har på lektionen. Eller jag har bas läxor men det gör jag gärna ;)

2011-09-27 @ 10:12:27
Postat av: beccis

god morgon! hur är det idag? :)

2011-09-27 @ 10:12:28
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0