Söndag - studerat klart!:)

Godkväll alla! Har ni haft en trevlig dag? Här har det liksom bara regnat en jäkla massa, haha! Ni får ursäkta mitt ordspråk men nu e jag väldigt trött så jag skriver så… Ah, det gör jag ju annars med, men jaja! Har varit mycket duktig idag! Har pluggat och pluggat känns det som. Jag studerade först svenska då jag fortsatte med att skriva på min uppsats i svenska. Jag blev klar, så imorgon skall jag sätta ihop det jag skrivit här hemma med det jag skrev i skolan! Inlämningen är på fredag, men känner att det var lika bra att göra det klart nu.
Sedan skall jag jobba igenom det så att det verkligen blir bra, vill ju inte ha vilket betyg som helst!!
Inte då det gäller mig! :P

Åt sedan pizza från pizzerian, inte gör man det själv inte och kollade sedan på Polisskolan! Var tvungen att ha en paus från allt kände jag. Skrev precis klart engelskan, och min bästis läser igenom det till mig för att säga vad hon tycker! Det är bra med folk som läser det och som sedan ger en feedback på det man gjort! Många gör det, exempel inom medievärlden. Ett bra tips ifall ni inte gjort det innan!
Man skall dock lämna det till personer som man vet man kan lita på och som kan saken, haha. Imorgon kväll skall man lämna in engelskan, så det e ju bra att den är klar nu! Redovisningen är på tisdag tror jag! ^^
Kommer faktiskt inte ihåg, men det står på mitt schema.

Vilket tråkigt inlägg detta blev nu med massa skola och långt dessutom, men så är det då det är söndag.
Oftast i alla fall, haha!
Eller vad säger ni läsare? Haha! Det kommer roligare inlägg!
Har ni också gjort någonting bra idag? Pluggat eller någonting liknande? Städade gjorde jag igår men ni kanske gjorde det idag, vad vet jag! Ni får ha det så bra så länge! Puss!:)



En gammal bild på mig med sångaren Anders Fernett! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0