Skolan tar död på mig!!!

Skolan tar död på mig! Det känns så i alla fall! Slutade runt femtiden idag och sedan stack jag hem för att äta snabbt, innan jag skulle iväg för att repetera med de andra skådespelarna. Ibland är det bara för mycket och jag känner redan det. Så hela livet tar helt enkelt på mig. Haha! Sedan så läser man på facebookuppdateringar och på bloggar om andras problem. Ibland brukar jag bara skratta för att de har sådana problem som inte är allvarliga, alltså allt från smink till kärleksproblem. Men jaja! Har i alla fall mina problem jag med som vilken annan ungdom och människa i vårt samhälle och i resten av världen har.

Idag har jag i alla fall jobbat med engelska och historia. Då jag var klar med historieskrivningen i fredags så skickades jag och några andra ut på ett special uppdrag, men jag tänker dock inte säga vad det är, då inte de andra i klassen skall få reda på det enligt vad jag förstått, hehe. Både roligt och tråkigt i alla fall!
Skriver mer senare!:) Kramar på er alla!

Tumblr_lrygp2ld401qbw7odo1_500_large

Bilderna kommer från wehartit! Orkar inte ta egna för tillfälligt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0