Skola, plugg, skådespelare, scenen, plugg - Davids liv!

Tumblr_ls574oayuc1qgd3o2o1_500_large

Tumblr_ls57hpm6r51qgd3o2o1_500_large

Hej!:) Har haft en fullspäckad dag kan man säga! Jag var i skolan väldigt tidigt, för att plugga inför bland annat ett prov och lite annat!
Fick även lite feedback på en uppsats som jag skriver i svenska, så det var ju alltid bra. Har lite väl mycket denna veckan känns det som. Blev en tur till stadsbiblioteket för att låna lite böcker till engelska projektet och sedan lunch med de fina vännerna.
Gick i skolan länge, och gick sedan till kyrkan där jag var och repeterade inför en föreställning! Kände som om man var en riktig stor skådespelare då man kom in och körde igång direkt.
Den andra gången fick jag ha myggan (en mikrofon) på mig! Yeah!
Nu återstår mera plugg och en kopp varm choklad till programmet Lykke (en bra dansk serie som jag följer) som börjar klockan 21.00! Själva då? =) Ändå en fin dag tycker jag, hehe^^


Kommentarer
Postat av: bella

låter härligt, allt bra med dig? kram ! :)

2011-09-27 @ 02:12:58
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0