Skola, Maria Montazami och teatern igår.. ;)

Hej alla! Hur har ni det idag? Förlåt för att jag inte orkar uppdatera eller för att jag rättare sagt inte har haft tid med det. Igår var jag i skolan som vanligt vilket var roligt för att man träffade sina vänner. Engelska projektet är ju roligt men samtidigt svårt, då man siktar på höga betyg, haha! Vem kunde liksom tro någonting annat?
Jag jobbar i alla fall tillsammans med en jätte snäll kompis, härligt va? Han heter faktiskt Tim! Man kunde jobba två och två ifall man ville så det passade ju bra, har alltså fler kompisar ifall ni nu undrar;)

Jag och några kompisar gick sedan till Åhlens där Maria Montazami var (ni vet hon från svenska Hollywoodfruar, med läppstift och att det finns sand i öken)!! Så roligt att träffa på henne=) Min kompis tog massvis med bilder men vi orkade inte stå i den långa kön, men hon är ju kvar idag fast på Hansa gallerian! Sedan stod jag på en scen, typ… Och övade inför showen i november, så hade fullt upp igår.
Har nog mer att skriva om men gör det ikväll då! Loove ya!

Tumblr_lri1krx0kl1qai6zio1_400_large

Såhär har jag typ känt mig i helgen, haha! nä, faktiskt inte, så mycket.. .;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0