Men David? Tar du droger?! Knarka C-vitamin!

Sitter just nu och kollar på Efterlyst och har än så länge inte sett några som jag känner igen där, vilket jag tolkar som något positivt, haha! Idag köpte jag två olika saker då jag var i stan! Någonting som jag behövde enligt mig själv! Har precis pluggat klart. Har en del att göra men det får jag göra imorgon, är sjukt trött nu (tidigt, jag vet!) och sedan är jag superförkyld… Vilket ogillas till max!
Hoppas i alla fall att provet går bra imorgon! Har varit på lektionerna, antecknat och läst sidorna som man skulle läsa. Sedan har jag faktiskt inte gjort mer, men hoppas ändå på det bästa. Kanske skall be till Gud om hjälp? Ironi till max ifall ni inte förstod det ;) Hehe. Uppdaterar mer imorgon såklart!



Dessa dagarna blir det att knarka c-vitaminer så att jag blir frisk! Köpte två rör med tabletter idag, lägg en i vatten och sedan dricker man det! Gott och bra – det hjälper faktiskt! Så pröva det ifall ni inte gjort det förr.
Två olika smaker dessutom.. Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: ja du kan läsa artikeln i bloggn!



Du borde göra något åt den stora grå rutan under headern.. En anning störande.

2011-09-08 @ 12:45:46
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0