Jag tror jag är tillbaka:) Haha!

God morgon på er alla! Nu är jag tillbaka igen vad jag vet! Hela helgen har bestått av att vila ut efter insparksfesten i fredags, som inte alls gick så vilt till… Haha! Har sedan städat, suttit på ett möte angående en föreställning då jag är skådespelare på fritiden, och lite annat! Precis som Lina skrev så har jag ett privatliv jag med och det måste jag ha. Såklart så skriver jag om en massa saker på bloggen men det är väldigt mycket som inte ni vet om mig och mitt liv, för jag kan inte hänga ut mig själv här tycker jag! Vilket är ganska förståeligt enligt mig! Hoppas att ni börjar läsa igen och att ni kommentera som vanligt för jag saknar det verkligen!
Men jag har väl mig själv att skylla som inte uppdaterat! Har faktiskt en del vänner som inte bloggat över en månad, så jag skall nog inte klaga^^ ;) Puss o kram på er alla!

Tumblr_lrcgfw9dmi1r0xyfho1_500_large

Mila Kunis <3 (från weheartit)!


Kommentarer
Postat av: andrea

hej :D jo allt är bra på min nya skola, din då??

nej man ser ju aldrig varann du är i malmö och jag i vellinge :D fuck trelleborg lixom haha!

mila kunis är fucking skitsnygg hade gett mkt för hennes utseende. kram :)

2011-09-16 @ 16:07:27
URL: http://deija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0