It´s all fake

Jag hatar människor som tror de är någonting som de inte är, som pratar skit om andra och som sprider ut rykten som är falska.
Varför ska man prata skit om någon, och verkligen visa sitt hat mot någon? Även om man känner personen så är det inte rätt att göra det, för man vet att den personen som man i detta fallet hatar blir utsatt. Det är ju inte roligt alls. Man skall bara ignorera den personen då tycker jag. Men om man inte ens känner personen som man hatar? Bilda dig en uppfattning och lär känna personen istället för att bara döma ut någon, eller vad tycker ni?
Ett bra budskap för det är såklart ”Döm inte hunden efter håret”. Vad säger ni kring detta ämne?
Jag tycker det är bra att ta upp, det är liksom ett måste! Just saying* Kommentera gärna, så jag vet vad ni tycker!

 Tumblr_lpnses7n3o1r1qhuao1_500_large
Weheartit.

You better watch yourself if you are doing something like this…


Kommentarer
Postat av: therese

Eller hur! palla sånna

2011-09-24 @ 12:01:51
URL: http://techi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0