Härlig kväll i Lund igår!:)

God morgon alla glada läsare! Hoppas i alla fall att ni är det, haha! Igår var en härlig kväll. Satt hemma under dagen och tog det lugnt, städade på morgonen och lite annat. På kvällen blev det att ta bussen till Malmö för att sedan åka tåget till studentstaden Lund!
Blev väldigt stolt att jag hittade vart jag skulle i Lund, härligt! Sedan så gick jag till Bella som numera bor där, och åt trerättersmiddag. Mycket gott! Efterrätten var fan godast, haha. Skriver senare vad det var! Bussen hem hade gått tidigare än väntat så jag gick gå med några vänner till Lunds central för att sedan ta tåget tillbaka till Malmö och sedan bussen därifrån.
Lite störigt men roligt att göra det med ju! Vad gjorde ni själva igår då? :)

Tumblr_lrnzk9jm5h1qcxieko1_500_large
(weheartit)

Och förresten så är Lund en sådan härlig stad, fin och har en personlighet typ! Men det är såklart Malmö också ifall du frågar mig, hehe! Någon som vill skaffa mig en lägenhet där eller?! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0