Gossip Girl, sängen och bloggen!

Tjenare bloggen och mina kära läsare! Känns kanske lite dumt att kalla er för mina men det är ni ju egentligen ifall man nu ser på det på det viset! Haha! Ligger nerbäddad och kollar på Gossip Girl säsong fyra! Love it! Vilade ut innan, men gud vad mycket bättre jag mår nu!
Skall ta en till c-vitamin ikväll innan jag lägger mig för att vara säker på att bli friskt till etthundra procent imorgon! Då är det ju kick off för oss första-ringare vilket jag såklart längtar till, haha. Har ett inlägg som publiceras ikväll om hur man håller sig frisk nu till hösten och vintern. Tror att ni kommer gilla tipsen som jag ger er, eller hoppas det i alla fall! Ha det bra så länge, för nu skall jag gå och lägga mig igen… Och stänga av datorn också antar jag* Orkar inte chatta med massa personer på facebook eller läsa bloggar just nu!
Det blir senare ikväll, och då skall jag även unna mig någonting!



Detta blev min mat innan idag, hehe! Skall såklart äta mer senare! Snabbt, gott och enkelt*


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Ja gör det.. Den har funnits där ända sedan den nya designen kom upp!

2011-09-08 @ 18:22:24
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0