Godmorgon - fredag!

God morgon! Hur har ni det egentligen? Jag har det ganska bra. Känner mig bättre nu men är inte helt frisk, haha! Har massor att göra idag känns det som^^ Men jag skriver mer senare ikväll eller imorgon! Ha det bra så länge! Har heller inte hunnit publicera inlägg som jag har skrivit, så blir att göra det sen! Dessutom så har jag fått ogiltig frånvaro i skolan då jag gick hem igår… Helt sjukt!
Får väl snacka med någon lärare sen tror jag, någon dag! För vill inte ha ogiltig frånvaro såklart, haha.
Annars är det ju fredag idag, många festar väl på fredagar tror jag.
Skall ni på någon fest? Drick lugnt i alla fall ;) Puss o kram!



Då jag har ätit middag ute med skolan, vi äter ju ute, så går jag och en kompis så handlar hon goda Chocolate Chunk Cookies (tror de heter så) från Espresso House! beroendeframkallande helt klart ;) Mitt café*


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack! Följ gärna med bloglovin, kan följa dig med om du vill!

2011-09-09 @ 14:11:44
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig helg :)!

2011-09-10 @ 01:09:51
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0