Ett morgoninlägg utan rubrik...=)

God morgon alla! Hur har ni det? Jag har haft en stressig vecka som vanligt, men samtidigt försöker jag koppla av så mycket som det går. Imorgon kommer min underbara vän Lina hem igen! Hon har varit borta, men vet inte ifall jag skall säga vart hon varit eller inte, så jag nämner inte det än, haha. Sitter och kollar på Alla älskar Raymond på tv3! Har precis druckit en kopp varm choklad, duschat och snart tänkte jag studera lite, bland annat inför provet och till svenskan som vi hade tills idag. Många tror att det bara finns skola i mitt liv, och det är ju faktiskt sant… Men samtidigt försöker jag ha ett privatliv med där jag träffar mina underbara vänner, är ute och fikar, möten och allt annat! Ägnar ju även mig åt saker på min fritid, som skådespelandet! Vet faktiskt inte vad jag mer skall skriva så jag hittar väl på någonting senare!:) Kramar på er alla! Fortsätt gärna läsa och kommentera;)

Girl-rain-showers-taylor-swift-favim.com-144691_large

Det ösregnade och åskade hela morgonen, men har slutat nu. Undrar ifall det kommer till att fortsätta?! Förresten så är bilden tagen från weheartit med Taylor Swift på bilden! Mycket fin bild tycker jag, och jag som hatar regn^^ Någon mer som gör det egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0