Espresso House... Espresso House - Did I say Espresso House?!

Tjenare alla fina läsare! Hur har ni det idag då? Själv har jag det sådär… Har gått i skolan som vanligt och tänkte plugga på inför provet som vi har på torsdag i samhällskunskap! Sedan skall jag vila lite tänkte jag.
Blev fiskgratäng till middag, och måste vila ut mig då jag är förkyld… Vilket inte är roligt :( Lunchade med mina vänner innan idag innan tyskan på Caroli City och sedan blev det att ta en god kaka med en vän på Espresso House. Åkte sedan hem och vad gör jag inte då? Jo, träffar syster på Espresso House och tar en ischai!
Så är det att leva mitt liv helt enkelt! Haha! Har precis läst lite bloggar och kände att det var dags att uppdatera. Blir att se på Idol senare tror jag, som börjar klockan åtta! Någon annan läsare som skall se det? =)
Ha det fint så länge! Skriver mera ikväll! By the way så ställde jag in teatern idag.. Puss,



Har även ett möte att boka in, läxor, prov, var på möte i helgen, en trerättersmiddag på lördagkväll, fest... Mitt liv<3
Someone who wants to live it with me? :P


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ÄLSKAR ischai! :D

2011-09-06 @ 22:15:13
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Lina

Låter som en bra dag. Men glöm inte att ta en sväng om Espresso House i Trelleborg imorgon, för då prov jobbar min syster Anna då. Vilka tider vet jag inte. Men ta en sväng dit vet jag :P

2011-09-07 @ 10:29:56
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0