David Svarar!!

denise om Please follow my life wherever you are...!!:
Hej! Jag känner inte dig men brukar läsa din blogg, tycker den är riktigt rolig och bra! Jag har en liten privat fråga men ka, whatever, jag vågar fråga! Är du hetro eller homosexuell? Ta inte illa upp eller något, jag bara undrar =)

Svar: Hej! Först och främst så tycker jag att det är kul att du läser min blogg och att du tycker som du gör!:)
Det gör mig såklart glad, haha! Jag är hetero men säger som jag gör till alla andra som kanske frågar samma fråga… Jag är bara mig själv! Jag tycker inte att killar skall vara på ett sätt och tjejer på ett annat!
Det gör oss inte speciella. Jag vill vara mig själv och that´s it! Tack för din fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0