David har tusen saker att göra - Hans bästa blogg vän ställer såklart upp! =)

 

Hej på er! :)


Nu skriver jag igen, Davids trogna blogg vän, men även vanliga trogna vän. Han smsade mig tidigare ikväll och då ville han att jag skulle skrivett inlägg, för han har inte skrivit ordentligt sen Onsdags kväll och det är för att han har varit upptagen med sitt privatliv och även skolan. Han tycker att det är mycket i skolan nu och denna veckan har han dessutom gått till inprincip fem varje dag och det är tufft. Jag minns själv hur det var i första ring att gå till halv fem några gånger i veckan eller så. Men David klarar det så finfint :)

 

Men imorgon så kommer han vara back on track och blogga som vanligt. Så ni kan inte förvänta er att han ska blogga på topp på vardagarna. Men han ger lite extra då de är helg, för då har han tid att göra sina inlägg. Men han försöker så gott han kan annars också och det är ju bra. För han vill ju att ni läsare ska stanna kvar och fortsätta läsa :P

 

Så nu vet ni lite varför han har varit seg på att skriva. Men som sagt han är tillbaka imorgon igen. Så kram på er så hörs vi någon annan gång! Kram :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0