Ärenden, möten, ärenden, städning på hög nivå - my day!

Godkväll fina ni!:) Idag har jag verkligen bränt massor av energi. Jag cyklade i morse några ärenden och efter det blev det att handla bullar på bageriet för att sedan gå till mormor och äta frukost! Gott måste jag bara säga! Fick ett sms där jag min kompis frågade ifall vi skulle ses innan mötet. Jag hade tydligen ett inbokat möte idag både med styrelse och ett årsmöte då jag är skådespelare på fritiden! Alltså gud! Fick gå hem och laga pasta som jag åt snabbt. Sedan stack jag till mötet och satt och fikade där!:)
Fick en kopp kaffe så att man blev lite piggare, haha. Missade dock styrelsemötet men det gjorde ingenting som tur var. Hade helt glömt att skriva in det i planeringen, och jag måste bli bättre på att kolla min kalender nu för tiden! Missar en massa annars har jag märkt!

Kom hem igen och vad gör man då? Jo, man städar som satan i gatan (Veronica Maggio) och sedan så diskar man undan resten av disken, sorterar tvätt och kör ut några ärenden. Har precis pluggat lite tills jag inte orkade mer och äntligen kan man ta det lugnt!
Sitter med en kopp varm choklad och kollar på Hemsöborna (Stefan och Krister)! Hur har er söndag varit då? Man skall ju egentligen vila då det är en ”vilodag” såkallat, men det har inte David gjort! Jag lever mitt stressiga liv som vanligt^^ Loove ya all!:) Skriver mer senare!



En gammal bild, hehe!:) Men jag läser fortfarande boken för jag har inte haft tid att göra det! Har ju börjat ny skola och allt så jag har inte den tiden längre. Men försöker läsa då jag pendlar såklart! Gör mitt bästa!
Annars läser jag ut böcker väldigt snabbt;) Eller enligt vad jag själv tycker dock*


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Är boken bra? :)



sv: jag ser på sex and the city och försöker bli trött. Det är dömt att misslyckas ;P

2011-09-05 @ 00:50:56
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: BeQ

Ah, kakaon / chokladen ser god ut. :) Och din blogg är najs!!

2011-09-09 @ 16:25:15
URL: http://beq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0