David har ny blogg!

Jag vet att många tittar in här ändå och att ni är runt 30-40 läsare om dagen, men nu tycker jag att ni ska ta en titt in på Davids nya blogg som heter davidspointofview och han har nästan nyligen börjat blogga där, men det går lite segt för honom eller iaf när det gäller kommentarerna och han har bara fått en hittills och det är lite snålt, sen så har han runt 15-22 läsare om dagen.. Men ni är förbaskat dåliga på att kommentera, så gör det nu.. Han skulle bli så himla glad, så do it! :) . Men jag hoppas ni går ni på hans blogg och läser den dagligen och kommentera i massor. Han skulle gilla det! :) Kram på er! :)



Kommentarer
Postat av: © sarastille

Anmäl dig till Dagens Blogg hos mig och ta chansen att bli länkad inför tusentals besökare! :) ha en bra dag



http://sstille.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-torsda.html#comment

2011-10-18 @ 20:00:30
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0