Bloggen läggs ned... Men en ny kommer!

Till mina kära läsare som fortsatt även om de minskat just nu, så vill jag bara meddela att bloggen läggs ned! Den kommer att finnas kvar så att man kan titta på den, men själva bloggen kommer inte att bli uppdaterat alls! Jag har gjort det valet, då mycket hackade på den osv… Dock kommer jag att skaffa en ny blogg, som jag redan gjort! Adressen till den kommer jag att skriva sen faktiskt!:)
Tack så jätte mycket för denna tiden! Kramar!

Och då den nya kommer, så skall jag göra allt för att få tiden till den och att uppdatera den så mycket som jag kan, som jag har gjort med denna innan allt gick åt helvete helt enkelt, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0