Wallander igår kväll

Kollade på Wallander Byfånen igår. Jag har sett den innan, men kom knappt ihåg filmen.
Jag tyckte att den var mycket bra. Spännande och så, så ni borde se den då den är en svensk thriller från 2005!
Men det är så störigt då reklamen kommer mitt i allt och man verkligen lever sig in i filmen, så avbryts den mitt i allt spännande bara för att en jäkla reklam kommer, haha! Är det inte störigt? Och särskilt då man kollar på tv4, och nyheterna kommer mitt i allt. Då brukar jag sätta mig vid datorn den stunden, för det tar ändå tjugo minuter innan nyheterna är slut. Så det är faktiskt en liten diss till tv4, haha!
Men såg ni filmen? :) Detta var då en gammal film, men jag älskar de nya också!
Wallanderfilmerna sätter ju Ystad på kartan! Känner några som medverkat i en Wallanderfilm, ganska coolt;)
Fast jag inte bor där, haha, men det ligger ju i Skåne! Johanna Sällström as Linda - Rest in peace!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Allt bra med mig. . HUr är det själv?

2011-05-28 @ 09:08:04
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Skönt att höra!

2011-05-28 @ 09:12:36
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0