Tisdagens avsnitt..;)

I förrgår så visades Desperate Housewives på kanal5, precis som vanligt. Jag skulle skriva om avsnittet igår, men jag gör det idag istället. Hann inte igår, vilken bra ursäkt, haha! Gabbi och Bree får inte träffas av Carlos, men det gjorde de ändå, vilket Carlos tillslut fick reda på. Susan började drömma om Paul Young, och det var inte vanliga drömmar utan sexdrömmar i duschen…
Hon började sedan gå och träffa honom i hans hem och lagade en soppa tillsammans med honom, för att muntra upp honom lite, vilket inte Mike gillade. Hon tyckte givetvis synd om Paul efter att han mist sin fru som dött. Lynette skulle få en spa behandling, medan hennes man Tom skulle vara på en föreläsning med hans jobb, men hon stack dit istället och låtsades vara en annan person, och man kan ju tänka sig hur det gick! Haha! Detta var då kortfattat vad som hände i tisdags, och det kommer igen i repris på söndag så ni vet!
Hoppas nu att ni blev lite gladare då jag uppdaterade om detta. Vet ju att jag har läsare som frågar om Desperate Housewives, hehe;)
Ha det bra! Vad tyckte ni om tisdagens avsnitt då? :)

Tumblr_lk8psbgitc1qeeafeo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0