Svar på några kommentarer!

Anonym om Usama bin Ladin - Dead (Breaking news yesterday):
Men nu är de ju inte säkra på att det e han!

Svar: Nä, det är ju det de inte är! Men vi får väl se! Själv så tror jag att det är Usama bin Ladin som de skjutit, men det var som en lärare i skolan sade, lita aldrig på amerikanarna, haha! Inget dumt mot dem alltså;)
Det var mest för att de tycker att det är konstig att han kan ha hållt sig gömd i tio år då han varit efterlyst!


Maja
om Vad vill ni läsa?!:):
kan du inte göra videoinlägg? haha:D
annars, outfits och åsikter;D

Svar: Hmm...Vi får se!:) Skall försöka mitt bästa! Åsikter om vadå? Och är det någon speciell outfit som du vill ha, exempel outfit som jag haft en dag eller?! Tack så mycket för tipsen i alla fall!:D

jojo om Måndag imorgon:
kanske typ lägga ut ngn bild från avsnittet som gått, skriva lite kort om det? och kanske skriva några news om gg :D

Svar: Jodå, det kan jag göra! Skall lägga ut bilder, skvaller och skriva om avsnitten! Jag tror att jag kommer att göra det i helgen så du vet! Kolla gärna in bloggen på söndag vid nio-tiden eller någonting så har jag uppdaterat med ett Gossip Girl avsnitt som visas på söndag klockan 19.00 på kanal5! Är det okey?:)


jojo om Godmorgon:
vilka fina bilder du hittat!

Svar: Tack så jätte mycket!:)

Till alla er andra som kommenterar och som skriver att jag har en bra och en underbar blogg säger jag bara ett stort tack! Brukar även kolla in era bloggar, och ibland slänga in en kommentar, då ni är supersnälla!:)
Ifall ni inte vill kommentera och bara vill ställa en fråga eller någonting så hänvisar jag er till bloggsvar som finns längst upp på högra sidan! Ha det bra alla! Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0