Sunday Morning

Tjenare alla läsare! Det blev att städa lite igår men idag skall jag fortsätta. Tänkte bara vara lite duktig och snäll och lägga upp ett inlägg på bloggen haha! Men det är väl bra? Jag tycker i alla fall det! Igår var syrran här och vi hade det väldigt roligt! Sedan så såg vi på en film, då syrran hade gått. Tänkte skriva lite om filmen sen!
Då jag bläddrade förbi på MTV så var det Britney Spears – I am a Femme Fetale, så det var tur att jag kollade på det! Ett äkta fan ni vet;)
Skall träffa Lina senare idag, för att hjälpa henne med ett fotoprojekt som hon har till sin skola. Jag skall fotografera och för en gångs skull inte vara modellen i det hela! Lite kul med variationer eller vad man nu skall säga.
Ikväll blir det väl också en joggingtur, så jag skall få med Lina på den tänkte jag! Haha! Så snäll jag är…
Så jag skriver mer senare! Ha det superbra alla!=)

Tumblr_lkusc7loot1qh7a1to1_500_large


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahaha. Lycka till att få med mig på en joggingtur. Men man vet aldrig. Hahaha xP

2011-05-08 @ 11:24:48
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0