Söndag kväll - Praktik imorgon!

Godkväll alla! Idag så har jag träffat min underbara kusin som är fyra år. Han är härlig, haha! Frågade honom om han kunde engelska och han sade I love you! Så sött! Det enda som han kunde, fast nu har jag lärt honom att räka till tio också, så vi får hoppas att han kommer ihåg det! Kanske flytande snart?! Tittade lite på Desperate Housewives, det som jag missade förra tisdagen.
Sedan har jag kollat på Gossip Girl nu ikväll! Ett inlägg om det kommer senare tror jag, precis som ni önskar. Sitter och pluggar lite nu och sen så blir det att kolla på Irene Huss klockan 21.00!
Imorgon är det praktik som gäller då jag skall in till storstaden Malmö:)
Det skall bli väldigt roligt! Ha det bäst! Puss o Kram! Vad har ni själva gjort denna söndag då?

Tumblr_llyzkrli811qgr4f6o1_500_large

Hmm, så här pluggar inte jag! Gör ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0