Snabb uppdatering - Tuesday!

Hej alla läsare! Hoppas att ni har det bra! Har inte uppdaterat sedan igår, då jag inte kände för det, så jag skriver lite idag istället, haha!
Nu har ni redan kollat om jag uppdaterat och antagligen blivit lite besvikna på mig, men då får ni någonting att läsa imorgon! Eller vad säger ni om det?!

Gårdagen: Skolan började som vanligt, då det var måndag. Sedan så var jag ute och gick lite på kvällen med kompis, så det hände inte så mycket… Inte vad jag vet i alla fall! Haha!

Idag har jag varit i skolan som varit, sorry, men ingenting annat att skriva ju! Sedan har jag tagit det lugnt.
Var inte på teatern idag då jag inte mådde särskilt bra, men nu mår jag mycket bättre. Har precis kollat på Desperate Housewives, och nu kollar man lite på Cougar Town och sedan The Middle som man brukar göra varje tisdagskväll. Börjar bli tradition nu, haha! Skriver mer imorgon!:)
Ha det superbra så länge! Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0