Praktiserat idag - snart studerat klart!

Hej alla! Har pluggat en massa ikväll! Idag var jag och praktiserade på en teater! Det var väldigt roligt måste jag bara säga, haha! Jag kallades för sötnos och snyggingen. Haha! Jag fick kramar av alla och en pussade mig även på kinden.
De är för gulliga. Jag jobbade med ”vanliga” eller vad man nu skall säga, och med utvecklingsstörda skådespelare i en workshop. Gud vad roligt det var, fast jag satt såklart mest och tittade på! Efteråt blev det att sticka till stan och träffa Lina. Åt Burger King mat i Kungsparken och sedan snackade vi lite. Hon fick sin present av mig, eftersom hon fyller år på onsdag! Har nog sagt det flera gånger nu, så nu glömmer ni ju inte det, haha!
Köpte faktiskt presenten idag, eftersom jag inte hade tid förra veckan, och nu vet hon med det eftersom hon läser bloggen, men det gör inget. Hon har faktiskt lovat att inte öppna den förrän på onsdag, vilket jag tror att hon säkert håller.

Imorgon är det matteprov och en massa redovisningar, och alla avgör mina betyg. Hörde jag nervös? Haha!
Hoppas bara på det bästa av situationen! Skriver mer imorgon!:) Kramar på er! Take Care!
Blir mer uppdatering imorgon! I promise, and a promise is a promise;)

2961023351_30352371e4_150421843_large

Har varit jäkligt* varmt idag! Och det skall bli varmare imorgon! Längtar ni?!


Kommentarer
Postat av: Tommy

SV: Tack så jätte mycket :)

2011-05-30 @ 23:35:06
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Nu har jag varit borta ett tag, så har inte haft tid riktigt att svara på kommentarer, men nu har jag :) Ska du göra något roligt i veckan? :) Kramar

2011-05-31 @ 01:15:32
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0