Norsk läsare?!! = fin kommentar!

Rikke om Lady Gaga har gått om Oprah!:
Hei! Vil bare si at jeg gillar bloggen din. Den er jette kul. ^^
Tyckar om det du skriver, du er flink! Stå på!
Jeg skal prøve å få lest så ofte jeg kan. c:

I'm norwegian and not certain of how much of my language you do understand, so I've tried to write in norwegian, but the words I tought you wouldn't understand I changed into swedish! =D

Svar: Hej! Jag brukar inte förstå så mycket norska annars, men i detta fall förstod jag vad du skrev!
Lättare att förstå skriven norska än någon som talar tycker jag, haha! Vet inte varför!
Tack för att du läser min blogg! Blev jätte glad för din kommentar, och jag tycker att du skall läsa den så ofta som du kan som du skrev, och gärna slänga in någon kommentar då och då på tips och så! Ha det superbra:)


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joo min helg var bra, lite hektisk, men bra :) Ska du göra något kuligt nästa helg då? Den som kommer alltså?

2011-05-25 @ 11:19:53
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0