Mitt schema i veckan!

Saker som skall lämnas in denna veckan:

- Engelsk uppsats om Martin Luther King, som avgör mitt betyg = David Scared! Haha!
- Svenska Uppsats, en komparativ analys, vilket jag skall läsa igenom nu och rätta, innan jag lämnar in och redovisar.
- En musikuppsats i modern musikhistoria för att höja mitt betyg
- Hemtenta i So

Tumblr_lllffqaisn1qitxlwo1_500_large

Tror att jag glömt någonting nu, men detta är i alla fall en del av det. Nu skall jag i alla fall plugga vidare, haha! Hoppas att ni har det bra! Har sjukt ont i magen och värk, vilket inte är roligt. Men plugga det måste man. Försöker lugna ner mig med vaniljpudding och grädde. Hmm, nu undrar jag om det hjälper?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0