Min söndagskväll...

Godkväll alla! Har pluggat väldigt mycket nu, och efter allt slit hela helgen är jag snart klar. Har lite till att skriva klart, men vi får se!
Hoppas bara på att det blir bra i alla fall. Såg Gossip Girl innan vilket var ett bra avsnitt som alltid, skriver ett inlägg om det senare.
Kollar just nu på C/O Segemyhr, ett jävligt bra program på fyran! Förlåt för det språket, men har längtat efter något svenskt program som detta. Blir att kolla på Solsidan senare, och sedan skall jag skriva mer på uppsatsen och några inlägg till! Hoppas att ni haft en trevlig söndag. Det har blixtrat, åskat och regnat en massa i eftermiddag. Det var nästan som om det var idag världen skulle gå under, haha.
Lite roligt jag var där va? Typ har inget att göra just nu, vilket ni vet. Skriver mer senare:) Loove ya!
Kommentera och läs som ni brukar göra!

Love-21_149135017_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0