Lever vädret sitt eget liv?

Tjenare! Har ni det bra? Hoppas det! Själv så mår jag ganska bra idag, hehe, som om jag inte skulle göra det eller?! Förstår mig alltså inte på vädret eftersom det är sol ibland och sedan kommer molnen, sedan regnar det och sedan är det någonting helt annat. Men vadfan! Vad är detta? Får nog ta och kolla in vädret på datorn.
Idag har jag småstädat lite, det som jag inte hunnit innan. Sedan har jag varit duktig och bäddat sängen och så... Kollat lite på tv, så nu får man se vad man skall göra! Missa inte Gossip Girl ikväll, klockan 19.00, och jag kommer att skriva om avsnittet precis som jag lovat de som läser bloggen. Annars väller det in kommentarer och frågor varför jag inte skriver om det jag lovar, haha. Tror det i alla fall. Skriver i alla fall mer senare!
Have fun och Take Care! Loove ya!

Tumblr_lkai65psvz1qenzl9o1_500_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Ellerhur! Bra inlägg! Skriv om dina favoritaffärer, o ställen i Malmö är du gullig så vet jag vart jag skall göra då jag är där med kompisarna... Kram!

2011-05-15 @ 15:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0