Lady Gaga på Madison Square Garden

Kolla in konsertfilmen då Lady Gaga är på Madison Square Garden i New York! Jag kan säga att jag inte skall se så mycket av det, eftersom jag sett henne live! Coolt va? Hon är riktigt duktig och berättade så mycket om hur hon var då hon var tonåring och blev mobbad i skolan. Titta vart hon är idag! Hon är en av världens kändaste sångerskor! Egentligen en förebild för många tror jag! Eller vad tror in?! 
 I love her! Förutom Britney Spears då, som jag också sett live!:) Have fun!

Tumblr_ll0aptynyq1qbg5ufo1_500_large

Bild från weheartit, men själv så har jag också många jättefina bra bilder tagna på henne! Har lagt upp de på bloggen förra året i november då jag var och såg henne! Vad tycker ni annars om artisten då? :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Allt bra? :)



Fin blogg du har, kolla gärna in vår blogg ;)

2011-05-14 @ 00:10:07
URL: http://baastavanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0