Kvällen är din - och snart film!

Tjenare alla eller godkväll! Ni får bestämma själv, haha! Sitter och kollar på Kvällen är din och sedan blir det nog till att titta på Runaway Bride! Har sett den innan men Julia Roberts är bra ju;) Haha! Annars har jag inte gjort någonting speciellt roligt idag, bara det jag skrivit i de tidigare inläggen! Skriver mer imorgon!
Ha det superbra alla och ledsen för ett kort och tråkigt inlägg denna lördagskväll, men en kort uppdatering fick ni i alla fall, haha! Ha det bra bitches som de flesta bloggarna säger;)
PS: Har nog bestämt mig för vad jag skall klä ut mig på spexet, men det är en hemlighet… Loove ya!:)

Tumblr_llx410ejnp1qax7k1o1_500_large

Tumblr_llipflfllv1qcqsvro1_500_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig lördagskväll!!! Kram

2011-05-28 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0