Kollar på Semifinal två av Eurovision - Gå vidare Sverige!

Har varit ute på en härlig fotorundan med kompis och sedan gick jag hem efter det. Har precis ätit god vanlijglass, det sista direkt ur glasspaketet. Här är man ego, haha!! Sitter och kollar på Eurovision Song Contest Semifinal 2, vilket är sådär. Fast dagens avsnitt är ändå ganska bra. Eric Saade kunde texten och dansen, och satte det tyckte jag. Har en liten fråga till er, ser ni det eller inte?
Och vem var i så fall bäst? Fanns en person som kunde göra ansikten och en massa sådana konstnärliga ting av sand, vilket man fick se i bakgrunden. Riktigt coolt! Hon var begåvad. Det var under låten ”Angel” och naturligtvis så kommer jag inte ihåg vilket land det var som uppträdde med den! Kan ju kolla upp det, men om ni vill ha reda på det, så tycker jag att ni kan göra det själva, haha! Så snäll jag är… Imorgon är det i alla fall skola som vanligt, och det viktigaste av allt är att det är fredag. Vem längtar inte?!
Skriver mer imorgon! Ha det superbra och fortsätt läs och kommentera!:) TaKe CaRe!


 5982-11-bondedbyivyizzard_large

Hittade denna bild på weheartit, ganska häftig bild tycker jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0