Idag är det prov och inlämning av uppsatser - whihoo?;)

Tumblr_lm1l9u6npi1qihe63o1_500_large

Tired and I think I need a drink? Haha, skojade!*

Godmorgon alla! Idag är det nationella prov, eller egentligen inte, men ett prov som gör så att man klarar provet. Är väldigt taggad just nu, och hoppas att det kommer gå bra eftersom jag inte vill ha IG i mitt betyg till sommaren, haha! Uppsatserna som jag skrev igår är klara, så idag skall jag kolla igenom dem och så! Antagligen skall jag be min underbara kompis att läsa igenom dem! Haha! Sedan är det elevrådet som gäller, då vi skall fika och tacka för denna termin tillsammans. Är ju sekreterare så lite viktigt att jag är med tror jag.
Sedan är det bara engelska, musik, matte och tyska som står på schemat idag. Jag säger bara lycka till, till mig själv, men ni får också gärna göra det?! Skriver mer senare i eftermiddag då jag slutat skolan tror jag:)
Ha det superbra så länge! Loove ya all!

Men jag försöker i alla fall se lite positivt på dagen då den går fort i skolan, då man har mycket att göra, och att man får bra betyg (antaligen) men det får vi ju hoppas, haha, och det viktigaste är att det är tisdagskväll, min tv kväll! Desperate Houewives, Cougar Town and The Middle. Någon annan som är taggad för det då? ;)


Kommentarer
Postat av: Emina

Sv: Tack! :D Ja, dock har Maria som bor i Spanien inte hunnit blogga så mycket men det rullar på. Fin blogg du också har :)

2011-05-31 @ 14:34:18
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas provet gick bra! KRam!

2011-05-31 @ 15:09:19
Postat av: hanna ♥

godmorgon! har du haft en bra start på veckan? :)

2011-06-01 @ 07:02:32
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0