Godnatt?!

Tittade lite på Stefan och Krister med lillebror. Han ville ju det! Har fan sett de filmerna tusen gånger om man nu skall säga så, så att jag kan replikerna utantill typ, haha. Sedan åt jag god glass med chokladsås. Tyckte att jag kunde ha det lite gott och roligt nu en onsdagskväll. Imorgon är det i alla fall orientering i bokskogen. Jag undrar hur det skall gå, haha! Sedan så måste jag fortsätta plugga en massa, både idag och imorgon. Hjälp mig, haha!! Har panik nu så ni vet. Mycket som skall vara inlämnat på fredag. Åter igen så har jag panik, haha! Hoppas att in har det bra i alla fall! Måste verkligen soova nu! Kramar så länge:)

728044-11-1304247001090_large


Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Har nu utsett 5 styckna veckans blogg vinnare! Vem vet, kanske blev det just du? :) Pussss

2011-05-25 @ 23:35:30
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0