Godmorgon - Praktik och inbokad fika i stan?!

Tumblr_llwxq7vfwm1qi2oiio1_500_large

God morgon bloggen och kära läsare, haha! Idag skall jag praktisera! Lite nervös, men säker på att det kommer gå bra. Snart blir det att duscha tror jag och sedan skall jag äta frukost. Handla lite mat på Ica, baguette eller någonting till lunchen idag tänkte jag, och sedan blir det att åka till storstan. Det blir nog roligt! Hoppas bara på soligt väder idag! Har en inbokad fika med min kompis Lina, så vi skall fira henne som fyller år på onsdag! Härligt:) Skriver mer senare!   Superfin bild från weheartit by the way...


Kommentarer
Postat av: lovisa

tack så mkt:)

2011-05-30 @ 08:23:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter ju roligt! Lycka till på nya praoplatsen!:)

2011-05-30 @ 19:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0