Godmorgon

Tumblr_ll3vhpyffg1qhn7xdo1_500_large

Såg Eurovision Song Contest Semifinal två igår. Det var ändå ganska bra låtar. Jag gillade inte alla, men en hel del var ändå okey. Den svenska Eric Saade gick vidare till finalen! De som jag kommer heja på är nog Sverige, Danmark och England tror jag! Men kanske någon mer. Får se då! Finalen är på lördag i alla fall! Såg ni det? Ingenting speciellt egentligen, för jag tycker det börjar bli lite tjatigt eller vad man skall säga… Men jag kollade på det ändå. Säger även god morgon till er, då jag precis vaknade. Äntligen fredag! Hoppas på att det blir soligt väder, men vem vet! Kan ju alltid hoppas och önska, ellerhur?! Vad ska ni själva göra idag då? ;)
Skriver mer senare! Have fun! Fin bild från Weheartit by the way..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har! :)

2011-05-13 @ 12:45:25
URL: http://livetsomcarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0