Första maj!

Vaknade tidigt imorse och började kolla lite på det som fanns på tv. Sedan har jag bara tagit det lugnt idag. Duschade och har sedan pluggat lite till skolan, vilket jag verkligen behövde. Sitter och pluggar lite nu också, och snart skall jag läsa en bok… På en söndag! Haha! Idag är det den första maj, och jag såg en hel del personer som gick och demonstrerade i stan med orkester och allting.
Polisen gick framför alla och visade vägen. Själv så var jag inte med och demonstrerade, haha!
Om ni hade varit med och demonstrerat idag, vad skulle ni då demonstrera om?
Skulle gärna uppskatta ett ärligt svar! Själv tror jag att jag måste tänka lite!
Tänk nu på att Sverige är ett fritt land, haha.
Hoppas att ni har det bra! Skriver mer senare! Fortsätt gärna att läsa, kommentera och ställ gärna frågor!:)
Have Fun everyone! Skola imorgon ju...

Tumblr_lkilhucav21qjn3cio1_500_large

Missa inte Gossip Girl klockan 19.00 på kanal5 ikväll!:D En läsare ville att jag skulle skriva mer om Gossip Girl, så jag skall verkligen försöka att göra det! Det är bara med att komma med förslag om vad ni vill läsa ju, som jag alltid sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0