Filmfestivalen i Cannes = Love:D

Den stora franska festen har börjat, och då talar jag såklart om den berömda filmfestivalen i Cannes!
Älskar verkligen filmer och alla skådespelare som gör fantastiska jobb, i alla fall många av dem! Haha!
Många kändisar har setts på röda mattan, bland annat den stora sångerskan Lady Gaga som blivit världskänd!
Började skriva lite sent om festivalen, förlåt men har verkligen inte haft tid att göra det innan. Detta var då en rapport från dag ett, och tänk då vad som kommer att hända lite senare i veckan, alltså nu! Härligt!
Skulle verkligen vilja vara där nu!:) Får väl bli skådespelare! Hmm, det jag vill bli ju, bland annat det i alla fall!

Lady Gaga - en blå sångfågel

Lady Gaga såklart! Who else?;)

Fan BingBing

Fan BingBing i en fin klänning, lite annorlunda men ändå stil på den! Kolla bara alla fotografer och de som filmar i bakgrunden. Smile for the cameras and don´t fall! Haha=)

Rachel McAdams i en Asiatiskt inspirerad klänning!

Rachel McAdams! Cool klänning säger jag bara!

Uma Thurman

Och detta är min absoluta favorit än så länge!:) Uma Thurman!
Visste ni egentligen att superstjärnan har varit i min stad? Antar att ni inte visste det!
Eller rättare sagt i den stad som jag bor i? Hon var och besökte den skola som jag gick på innan!
Träffade själv aldrig henne, men min mormor pratade med henne på engelska och förklarade vart hon skulle få tag i rektorn! Hon hade nämligen släktingar som hade bott där innan! Ganska coolt, ellerhur?
Så vad tycker ni nu om klänningarna på festivalen? Vilken är snyggast? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0