En tisdagskväll som denna

Godkväll kära läsare! Hoppas att ni har det bra! Det har ni väl? Haha! Har varit i skolan idag, vilket var sådär. Ändå kul att träffa sina vänner ju. Jobbade mycket med engelskan och då jag kom hem blev det till att börja med hemtentan i So som skall vara inlämnad på fredag. Sitter och gör lite på den nu. Regnar ute och är tråkigt väder, så jag sitter fortfarande inne och pluggar. Snart skall jag till teatern och vara skådespelare som jag brukar vara på tisdagar, haha. Sedan är det dags för alla mina kära tv-program.
Skriver om avsnittet av DH ikväll, så att ni som är fans av det kan läsa någonting kul! Har fått förfrågningar om det och därför gör jag det varje tisdagskväll. Om ni vill läsa tidigare inlägg som jag skrivit om avsnittet så kan ni hitta dem under min kategori Desperate Housewives! Ha det bra alla så höres vi senare!
Förlåt för ett litet tråkigt inlägg;) Loove ya all very MUCH!

Tumblr_llndw2tsxk1qc6czfo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Tack så jätte mycket!



Hoppas du får en bra kväll

2011-05-24 @ 18:08:07
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0