Another Friday evening

Tumblr_lkuiovwlnp1qfivyvo1_500_large
Love<3 

Fredagskvällen är här! Vad skall man då hitta på? Hmm, jag vet inte! Något förslag? Jo, först så blir det att se på Så ska det låta, vet faktiskt inte vem som skall tävla idag, alltså är de inte kända för mig, haha! Men det blir nog till att se på det! Sedan så skall jag kolla på Så kom Polly! Det är en film som Jennifer Aniston medverkar i!
Älskar henne! Typ en av mina favoritskådespelare, sedan har vi givetvis Blake Lively också men hon är inte med i denna filmen! Haha! Skriver alltså mer senare:) Fortsätt gärna läs och kommentera!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg<3

Följ min du med:D

2011-05-13 @ 19:56:28
URL: http://misswallentine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0