Ändringen av Spotify...

Vad tycker ni egentligen om ändringen av Spotify? Har ni det kvar eller har ni tagit bort det?
Eller så kanske ni har premium?
Vill gärna veta vad ni tycker, och höra om era åsikter, så skriv gärna det! Jag tycker att det är dåligt att man bara kan lyssna på en låt fem gånger åt gången… Helt sjukt! Varför skapa en gratistjänst om man sedan skall ändra den? Är inte det lite onödigt? Jo, det tycker jag. Många som jag känner har inte Spotify kvar.
Jag har Spotify Free kvar, och nu lyssnar jag knappt på Spotify längre, utan skall jag lyssna på någonting så lyssnar jag på det på youtube, då man kan lyssna på samma låt hundra gånger om man vill!
Det var en åsikt som jag skulle vilja dela med mig om!
Fick förfrågningen om att skriva om åsikter så därför gjorde jag det.
Håller ni med mig eller inte om detta? Intressant att veta faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Emma

för kände igen dig hon går ju i min klass..

Hur hitta du min blogg ens?

2011-05-09 @ 20:33:35
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0