What the hell?!

Whatthehell_large


Godkväll alla! Blir en kort liten uppdatering just nu! Haha! Dagen har inte varit den bästa, alltså vad jag menar är att jag inte gillar denna dagen så mycket. Jag fick reda på att jag fick G på nationella proven i svenska, och jag har annars MVG! Hur går det ihop?! Men det är bara att bita ihop att gå vidare! Åt chokladmuffins med vit choklad i som tröst;) Det var i alla fall gott, haha! Man kan inte ge mig dåliga betyg, blev lite upprörd men har lugnat ner mig nu, lite! Får ju jobba upp med till betyget jag vill ha då!


Fick i alla fall MVG på talet som jag höll i engelskan! Vad jag vet i alla fall! Sara berättade det för mig idag, så jag känner mig väldigt nöjd ändå! Mest med engelskan då! Har precis pluggat lite svenska, så nu blir det att ta det lugnt och kolla lite på efterlyst eller vad som nu visas på tv:n… Städade också innan idag också så jag känner mig duktig! Ni får ha det så bra!=) Loove ya!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan bara göra sitt bästa... G e ju bra ändå!=)

2011-03-25 @ 11:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0