Vill se denna filmen...fast den e svensk!;)

Jag vill se denna filmen! Såg lite av tv-serien, men den verkar bra och jag tycker bara att det är kul att människor med funktionshinder också gör någonting sådant! De spelar teater, spelar in en film.
Jag tycker bara att gänget bakom Glada Hudik är för härliga!;) Har ni sett dem på tv?!
Trailern för filmen är nedan! Kan ju se den om jag vill, eftersom jag fick en biobiljett av skolan idag, eftersom jag guidad vissa elever som kanske skall börja på den skolan som jag går på, då jag slutat, alltså de nya sexorna och deras föräldrar! Roligt att man fick en biljett i alla fall!=)


Kommentarer
Postat av: Lina

Det verkar vara en bra film. Satt o små skattade åt videon när jag såg på den tidigare idag =)

2011-03-16 @ 21:29:09
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0