Vem vinner Let´s Dance?!

Det är den stora finalen ikväll av Let´s Dance 2011. Om jag skall vara ärlig har jag bara sett det några gånger, men jag tycker att alla dessa program börjar bli överdrivna… Ikväll skall jag nog se på Så ska det låta med familjen, men kommer såklart kolla på vem som vinner Let´s Dance i år ändå! Vem vinner då?
Frank och Charlotte Sinclair skall dansa samba, showdans och vals.
Jessica och Kristjan Lootus dansar slowfox, bugg och showdans. Såklart kommer det som varje år finnas de tio utröstade paren på plats som kommer att dansa i början.
Vem tror ni vinner? Och skall ni se på finalen egentligen?

Ikväll smäller det - vem vinner "Let's Dance"?




Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Jag tycker att frank ska vinna :) han e cool =3

2011-03-25 @ 16:11:18
URL: http://kbassnyggaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0