Våffeldagen och ingen våffla?!!

Kom precis till att tänka på att det är Våffeldagen idag… Och jag har inte ätit någon våffla alls. Inte för att jag bryr mig om det så mycket, men hade varit gott ju! Med god sylt och grädde till det, eller glass funkar också väldigt bra. Men istället åt jag en chokladmuffins i skolan som caféet sålde. Det var lika gott! Och godiset ikväll, så nog lika bra att jag inte ätit våfflor också! Man måst ju tänka på vad man äter (oskyldig blick)!!
Dagens fråga : Har ni ätit våfflor idag??!

Tumblr_lieqjzyabe1qcp61no1_500_large
I want it so much... Tasty!! ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan få våfflor hemma hos oss imorgon. Vi ska göra våfflor till lunch imorgon. Så det kan passa perfekt att äta våfflor först och sen fota. vad sägs? Jag kan när som hela dagen. Så det är bara att slå en pling eller skicka ett sms :)

2011-03-25 @ 23:06:02
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0