Två timmar kvar....:)

Det blev köptemat idag! God pizza med hela familjen, inklusive syrran vilket var väldigt roligt! Hade roligt med fotograferingen med Lina, så nu hoppas jag bara på att det blev bra bilder till hennes projekt!
Annars har man tagit det väldigt lugnt nu ikväll, men hela dagen har varit ganska stressigt, typ schemalagd eller vad man nu skall säga, precis som mina övriga dagar! Har gjort många saker idag, så jag bara älskar livet (ibland då såklart)!!:) Om två timmar fyller jag år, alltså den 27 mars!
Jag hoppas att ni kommer att säga grattis till mig då! Det är bara att kommentera!=)
Det skulle glädja min födelsedag!! Skriver mer imorgon!!

Staruday_139580508_large

Bild från Weheartit!=) Min favoritsida just nu, hahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0